Re: Za ile internet w szkole

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Thu 30 Apr 1998 - 14:16:41 MET DST

"Jerry" <sowa_at_ci.comarch.pl> napisał(a):

> No wlasnie. Czy ktos moze mi odpowiedziec ile moze kosztowac zalozenie i
> pozniejsza eksploatacja internetu w szkole? A moze jakies konkretne
> propzycje?

Chodzi Ci o koszty minimalne ?
Macie tam już komputery ?
Jeśli tak to bierzecie najlepszy, dokupujecie 64 MB RAM i dysk
(5x+100)MB (gdzie x=liczba użytkowników)
Na to instalujecie Linuxa (najłatwiej RH5 z Chipa)
Idziecie do TPSA i pytacie czy by wam nie udostępnili linii
dzierżawionej za jakieś zanie duże pieniądze.
Czyli koszty zamkną się sumą gdzieś 3000 zł na server (jeśli nowy) +
cena łącza.
Oczywiście przy założeniu że macie już pracownię z komputerami
połączonymi siecią lokalną ...

> Jarek

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...