Odp: Odp: Podkrecanie lub rasowanie

Autor: Dariusz Owczarek (dariuszo_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 30 Apr 1998 - 14:14:18 MET DST

>CHeci to ja mam olbrzymie, istrukcje do plyty tez mam - wydaje mi sie ze
>czegos tutaj brakuje, hm, moze jakis podstaw teoretycznych, na czym
>polega (zakladam, ze moze sie to wiazac z podaniem wiekszego napiecia na
>procesor).

Bynajmniej napięcia lepiej nie ruszać bez potrzeby.
Jeśli masz starszą płytę gdzie nie da się ruszyć zewnętrznej częstotliwości
taktowania procesora ponad 66 MHz (tak jest u mnie) to musisz zadowolić się
ustawieniem odpowiedniego mnożnika przy max częstotliwości procesora np.
66 MHz i mnożnik x2.5 da ci 166 MHz wewnątrz procesora, moożesz dać jeszcze
66 MHz i mnożnik x 3 czyli 200 MHz ale trzeba potestować czy procesor ci się
nie grzeje za mocno.
Ja mam P133 przetaktowany na 166 w ten sposób i jest bez poblemu, testowałem
go też na 200 MHz i jest też dobrze - jak będze potrzeba to sobie przestawię
na 200.

Zdrówka życzę.>>>>>>Dariusz Owczarek
== dariusz.o_at_konto.infocentrum.com ==
     ==== dariuszo_at_friko.onet.pl ====