Porcik COM

Autor: Paweł Radecki (radeckip_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 30 Apr 1998 - 14:03:11 MET DST

 Mam mały problemik z porcikiem COM - chcę podłączyć mu modem. U mnie
działa, ale u niego komputer ma kłopoty ze sterownikami do tego portu
- rzuca się, że są złe. Ma OSR'a . Nie pomogło instalowanie
sterowniczków portu z WIN95osr, ani zwykłych, starych. Nawet
sterowniki z pirackiego kompakta o zawartości winowsa nieznanej mi
wersji (już się bardzo śpieszyłem, może nawet 98)
 Jego pliki serial*.* datowane są na 11/96. Dzisiaj jeszcze spróbuję z
najstarszymi z 95. Jak nie pójdzie to, już nie wiem co robić.

..
 Paweł Radecki radeckip_at_priv.onet.pl pawrad_at_polbox.com

 53 JPG, 75 MP3 z meczow http://friko.onet.pl/ko/radeckip
* MP3: LP Polonia - Lech
* F98: Liga Polska v1.2
* MP3: U19: Polska - Niemcy