Re: Karta dzwiekowa ESS 688

Autor: Romek (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Thu 30 Apr 1998 - 13:49:46 MET DST

At 11:05 98-04-30 +0200, you wrote:
>Czesc,
>Mam problem ze swojš kartš dźwiękowš ESS 688. Nie mogę odsłuchiwać
>MIDI-ów.
>Ścišgnšłem drivery ale one sš Plug and Play.

  W zasadzie wszystkie drajwery sa Plug and Play
  a w zasadzie zainstaluj i graj.
  Pojecie P&P dotyczy samych kart.

> Potrzebuję zwykłych. Jeżeli ktoś mi może pomóc, będę bardzo wdzięczny
> (może ktoś z Was ma takie drivery, albo zna ten problem)

  Musisz po pierwsze podac producenta tej karty albo jej nazwe
  odczytana z pudelka albo chociaz sklep, w ktorym ja kupiles.

  Moze ktos sobie przypomni o jakim znajomym co ma taka karte
  i przysle ci dyskietke instalacyjna.

BTW zapewne karta ma chip ESS 1688 a nie 688 ?

--
Romek
 ============= PeCetologia to nauka experymentalna =============