Re: Cyrix=problem

Autor: Zbigniew Klos (zklos_at_lucent.com)
Data: Thu 30 Apr 1998 - 09:08:57 MET DST

Bartek Nagorny wrote:

> Raczej nie.

Raczej tak. Mailem na mysli najbardziej wymagajace z tych ktore posiadam. NFS II
SE nie jest mniej wymagajaca niz np. Fifa 98.

> A tu juz tak, choc proponuje bys zapuscil sobie I'76, Carmageddon,
> WipeoutXL, F1, Cart Precision Racing, G-Police, Apache Longbow2,
> Flight Simulator '98, Incoming, Forsaken itp, itd

Nie mam nic z tych rzeczy.
Gralem w demo Incoming i nie narzekalem.

> Prawdopodobnie w wiekszosci z nich o plynnosci na Cx200mx + 3Dfx mozna
> niestety zapomniec :(

Byc moze. Wkrotce i tak zamieniam tego Cyrix'a na P-233MMX.

> BTW AFAIK Cretynive Labs nie bez powodu nie wypuscil patch'a
> umozliwiajacego zainstalowanie syntezy WG na AWE64 dla Cyrixa... Dla
> K5 w koncu przeciez wypuscili ?

Tak, ale jakiego powodu ? Pewnie sugerujesz, ze za wolny... I tu sie bardzo
mylisz.
Cyrix nie ma zaimplementowanych pewnych nieudokumentowanych instrukcji
Pentium'a, ktore ma K5/K6 (i ktore sa uzywane przez WS/WG).
Z tego powodu wlasnie jest patch dla K5 a dla Cyrix'a nie.

Nie swiadczy to bynajmniej zle o Cyrix'ie ale o CL bo uzywaja
nieudokumentowanych instrukcji procesora (co uwazam za kary godne). A jak sam
INTEL by sie z nich nagle wycofal w np. P-II ? Albo w jakims nastepnym ? To
AWE64 zmienil by sie znowu w AWE32.

> --
> Bartek
> bnagorny_at_kk.kalisz.pl

Pozdrowienia

| ZBIGNIEW KLOS | Lucent Technologies Poland S.A. |
| Feature Test group | Grudziadzka 9/13 |
| e-mail: zklos_at_lucent.com | 85-130 Bydgoszcz |
| phone: +48 52 349 1423 | POLAND |