Re: DIMM

Autor: kipi1_at_friko4.onet.pl
Data: Thu 30 Apr 1998 - 05:56:29 MET DST

Chcesz zeby ktos ci pomogl a nie podajesz pelnej konfiguracji
komputera jaka posiadasz !
To rowniez apel do wszystkich poczatkujacych uzytkownikow komputerow -
PODAWAJCIE PELNE DANE SWOICH MASZYN - bo w przeciwnym razie nikt nie
bedzie czytal waszych POST'ow i dopytywal sie - TO NIE WYPRACOWANIE Z
J. POLSKIEGO zeby rozwiazanie problemu polegalo na miesiecznej
korenspondencji, zwlaszcza ze pkazujesz swoja NIEFACHOWOSC.
Na podstwie zamieszczonej informacji sugeruje zglos sie do SERWISU !!!