Re: nvidiaRIVA 128 + voodoo2

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Thu 30 Apr 1998 - 01:54:09 MET DST

On Wed, 29 Apr 1998 13:08:47 GMT, jfiok_at_kki.net.pl (Jacek Fiok) wrote:

>na rivie uzyskasz gorszy obraz!

Oczywiscie, ze gorszy. Dzieki kilku trikom Riva jest b. szybka na
szybkich procesorach /bardzo skalowalna/, ale okupione to jest
niedociagnieciami w obrazie. Moze nie az takimi, ze nie mozna patrzec,
ale dla konesera sa widoczne.

hark, hark... lekkie rotfl :)

> by moglo wskoczyc voodoo2. jak to
>oczywiscie, ze sie da. Niczego nie trzeba wylaczac. Masz po prostu
>wybór 3D z rivy albo z 3dfxa.

Widze Jacku, ze musisz "kolege" sporo uswiadomic, bo stara sie byc
uzyteczny na sile, a tylko bzdety pisze i wprowadza ludzi w blad :)

>colored lightning - oczywiscie, ze sa! Mam wrazenie Grzesiu, ze nie
>bardzo wiesz, o czym piszesz ;)

A toz ci dopiero nowina ?! ;>>

>Co do sensownosci tego rozwiazania, rzeczywiscie, chyba nie warto
>kupowac obu kart; Albo sama Riva, albo cos tanszego do 2D (matrox
>G100,

Albo lepszy G200 - voodoo2 do gierek, Matrox do "uzytkow"...

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl