Re: Horror "OPTIMUS a nieuczciwa konkurencja a ISO9001"

Autor: Marcin Skura (xxxmskura_at_friko2.onet.pl)
Data: Thu 30 Apr 1998 - 00:16:38 MET DST


W dniu Wed, 29 Apr 1998 02:44:18 +0200, Dominik Jakub Dobruchowski
<dobrysys_at_onet.pl> napisał:

>> Dlaczego nie ma zadnego papiera od producenta ?
>A co być chciał dostać? Laurkę z życzeniami? Dostajesz karta gwarancyjną
>z pełną specyfikacją tego co znajduję się w obudowie.
No to jakiej marki płyty główne montuje teraz optimus i czy w całej
serii takie same (chodzi mi o reklamowane płyty dla PII, jakie mają
bajery). A co to za badziewna karta Yamahy? A jakie twardziele (z
jakimcachem?), jakie cdromy?
>
>> W Optimusie, a raczej u jego dealerow, nigdy nie bedzie naprawde dobrych
>> serwisantow. Powod bardzo prozaiczny - smieszne place. :)
>Ile trzeba zarabiać aby móc o sobie powiedzieć "jestem dobrym
>serwisantem"?
>Może zarabiam za mało? :)
Trzeba być dobrym servisantem by dobrze zarabiać (teoretycznie;)
>
>Dominik Jakub Dobruchowski
>jedyny z drugiej strony :(
Tak to jest, że kilku złamasów potrafi zepsuć opinię większości. A na
servis Optimusa w Gdańsku, nie można narzekać. Co prawda nie naprawili
mi w notebooku głośniczków, ale upgradowali darmowo procek ;)
 _____________________________________
 Pisz do mnie na:
 mskura_at_friko2.onet.pl MojUIN:4220477
 !!!czyli usun xxx przed adresem!!!
 _____________________________________



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:13:42 MET DST