Przykład kompetencji w biurze informacji TPSA

Autor: Arkadiusz Dabrowski (dobrov_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 29 Apr 1998 - 22:54:49 MET DST


Prolog

Dzisiaj w robocie postanowiliśmy zakupić modem. Za moją namową kumpel
postanowił zadzwonić do informacji TPSA, żeby zapytać, czy chodzi u nas
56000bps i w jakim standardzie.

Rozdział pierwszy

Kumpel zadzwonił pod odpowiedni numer 0-800.... (wyszczególniony na okładce
książki telefonicznej).
Od pani dowiedział się, że transfer się nie liczy bo na 0202122 nie można
wysyłać informacji do internetu a tylko ją odbierać :)
A jak chce wysyłać informację do internetu to musi zadzwonić z pytaniem pod
0-800 ....

Rozdział drugi

Zadzwonił.
Pani nie bardzo wiedziała o co chodzi ale miała na to lekarstwo 0-800 ....

Rozdział trzeci

Zadzwonił.
Pani wiedziała mniej więcej o co chodzi ale nie umiała odpowiedzieć na
pytania. Zaproponowała panów techników (czy serwisantów) pod 0-800 ....

Dygresja

Zacząłem się zastanawiać, kiedy powstanie podstawowa struktura programu,
czyli pętla. Nakłoniłem kolegę do porównania wszystkich zgromadzonych
numerów telefonów. O dziwo pętli jeszcze nie było.

Rozdział czwarty

Zadzwonił.
Pan (!) powiedział, że 56000bps oczywiście i że w standardzie flex. Bardzo
nas to podbudowało.

Epilog

Kumpel kupił modem 56000bps w standardzie flex. Zawsze łączy się na 33600.

    +--\ /--\ +--\ +--\ /--\ | | Arkadiusz Dabrowski
    | | | | |--< |--/ | | | | dobrov_at_priv.onet.pl
    +--/ \--/ +--/ | \ \--/ \/



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:13:41 MET DST