Odp: Podkrecanie lub rasowanie

Autor: Dariusz Owczarek (dariuszo_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 29 Apr 1998 - 22:29:02 MET DST

>Hmh, zastanawiam sie, czy stworzyl ktos do tego typu dzialan jakas
>dokumentacje. Mam juz troche uzywanego P150 i chcialem sie z nim troche
>pobawic - robilem juz rozne rzeczy :),
A to ciekawe - jakie?????

>ale jeszcze nie bawilem sie w zwiekszanie wydajnosci.
Najwyższy czas spróbować bo procesor ci się relatywnie "starzeje" i stygnie
z niedogrzania:-))).

>Czy jest to mozliwe na kazdym sprzecie?
Raczej tak , wystarczy mieć opis płyty i dobre chęci - z naciskiem na dobre
chęci:-)))
--------
Zdrówka życzę.>>>>>>Dariusz Owczarek
== dariusz.o_at_konto.infocentrum.com ==
     ==== dariuszo_at_friko.onet.pl ====