Re: nvidiaRIVA 128 + voodoo2

Autor: Grzegorz Sterniczuk (grzegorz_at_webmedia.pl)
Data: Wed 29 Apr 1998 - 21:36:27 MET DST


On Wed, 29 Apr 1998 13:08:47 GMT, jfiok_at_kki.net.pl (Jacek Fiok) wrote:
>Czlowiek, do Rivy sa drivery OpenGL, co prawda beta, ale dzialaja.
>Riva ma troche gorsza jakosc obrazu od voodoo, ale to glownie dlatego,
>ze sprzetowe efekty 3D maja tzw. 'tricky implementation'. Zas podstawy
>typu filtrowanie tekstur (bilinear, trilinear w tej chwili nie
>pamietam), mip-mapping (per-polygon; per-pixel na Rivie nie ma),

Eee ściemniasz karta "Winmax RIVA 128 AGP" spis funkcji 3D:

Texture bi-linear filtering - napisałeś, że nie ma !
Texture tri-linear mip-mapping - napisałeś, że nie ma. Owszem ale na V1 !
Texture mip-mapping - napisałeś, że nie ma !
Depth fog
Specula gourant
Vertex alpha
Alpha blending (crossfade)
Additive alpha (lighten)
Multicative aplha (darken)
Subpixel accuracy
Z-buffer sorting

--
Grzegorz Sterniczuk grzegorz_at_webmedia.pl


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:13:40 MET DST