Re: Nawiaze kontakt z posiadaczami lexmarkow

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 29 Apr 1998 - 19:50:47 MET DST

> Powiedz dokładnie, co w tych Lexmarkach jest do d***.
> Moze niedlugo kupie sobie jakas drukarke, ale zupelnie nie wiem jakiej
> firmy... HP drogie i podobno kiepska jakosc, o wymianie glowic w
> Epsonie juz wystarczajaco duzo sie nasluchalem, pozostaje Canon,
> Lexmark...?

Lexmark 1020 to najgorszy chłam jakiego używałem ... wcięgał na raz
kilka kartek (i to nie tylko ten egzemplarz), kiepski kolor (jakis taki
wypłowiały ...), brak odbiornika na papier (wszystko spada pod nogi ),
ogólnie kiepskie wrażenia (którego nie poprawia miły damski głos tej
drukarki ;) informujący np. że prak papieru w podajniku, choć zostało
jeszcze kilka stron (10?), ale ona nie potrafi ich wciągnąć), zajebiscie
powolna.

Moje wrażenia z Epsona : Wypas wydruki, problem z atramentem (stare
opakowania ?), głowicami, kiepska wydajnosć.

Moje wrażenia z HP: pewnosć, nie rzucająca na kolana jakosć grafiki,
przemieli prawie wszystko (drukowałem karty pocztowe), lepsza wydajnosć
niż Epson

Cooger