Re: Trzyklawiszowa mysz pod windoza.

Autor: Halk (tomahalk_at_kki.net.pl)
Data: Wed 29 Apr 1998 - 20:12:58 MET DST

On Mon, 27 Apr 1998 18:19:53 +0200, "Maciej W. Rozycki"
<macro_at_amg.gda.pl> wrote:

> http://www.mousesystems.com/
>
>--
>+ Maciej W. Rozycki, Technical University of Gdansk, Poland +
>+--------------------------------------------------------------+
>+ e-mail: macro_at_ds2.pg.gda.pl, PGP key available +

Ten adres to strzal w dziesiatke. Moj problem zostal definitywnie
rozwiazany wiec i inni tez powini skorzystac. Wystarczy sciagnac
FSI-21.EXE. Koledze Maciejowi naleza sie podziekowania. Co do
zawieszania sie kompa z powodu myszy, to nalezy uwazac, czy nie ma
aktywnych kilku programow kontrolujacych mysz. Jeden taki mialem
zainstalowany z dysku instalacyjnego do myszy i kiedy zainstalowalem
drugi z w.w. pliku razem ze sterownikiem, to mi sie tez komp wywalal.
Skasowalem z autostartu pierwszy i teraz wszystko jest cacy :-) i na
trzech klawiszach :-)

Pozdrawiam,