Re: Overclocking na plytach bezworkowych

Autor: L.S.W (sebo7_at_friko3.onet.pl)
Data: Wed 29 Apr 1998 - 13:04:40 MET DST

Michal Kosnik napisał(a) w wiadomości: ...
>Jakie sa wasze doswiadczenia z podkrecaniem na plytach bezzworkowych - bo
>mnie niestety nie udalo sie nic podkrecic po za i133 na 166 - chodzil i to
>nie zle. natomiast mojego i200mmx w wersji box niestety nie udalo sie
>podkrecic :-( , czy na niektorych plytach bezzw. mozna ustawiac
>samodzielnie czestotliwosc magistrali , bo umnie to takie pnp , ze plyta
>niby moze chodzic od 60-83 - ale niestety domyslnie wybiera 66.6
Mam Abita AX5 i na tej plycie mozna ustawic dowolnie czestotliwosc
magistrali (np P166MMx na 3x83). Plytki bezzworkowe jesli
chodzi o komfort podkrecania nie maja sobie rownych (zadnego
rozkrecania obudowy, zadnych zworek). Niemoznosc podkrecenia
raczej moze wynikac z zabezpieczenia procesora (lub tez po prostu
procesor moze nie dawac sobie rady z praca na wyzszej czestotliwosci,
przeciez nigdzie nie jest powiedziane ze np P166 ma chodzic na 225 Mhz,
kwestia egzemplaza)

Pozdrawiam
Lukasz "Soplic" Wojcicki