Re: Bylo o modemach

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Wed 29 Apr 1998 - 16:28:36 MET DST

On 1998-04-28 grigor_at_polbox.com said:
>mietam nazwisko) mowil,ze cos takiego jest mozliwe nawet do
>30km.Mam pytanie czy sa potrzebne jakies wzmacniacze or smth??

Tak pisalem ...
Robilem takie lacza 25km i 30km i krotsze :-)))
Potrzebna jest jedna fizyczna para pomiedzy
obiema lokalizacjami i odpowiednie do dlugosci
tych drutow modemy. Do odleglosci rzedu 10 (max.15km)
dzialaja u mnie "popularne" ACTIVE V.34 niestety na
dluzszych odcinkach trzeba uzyc MOTOROLA CODEX V.34
poniewaz popularne nie chca pracowac z pelna
szybkoscia. To sa lacza asynchroniczne ...
Na krotkich odcinkach ok.5km mozna uzyc modemow
synchronicznych (baseband) dajacych max. 160kbps.
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive