Re: Sprzedam tanio (chyba)

Autor: _jAcA_ (j24_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 29 Apr 1998 - 13:45:06 MET DST

>Jesli chcesz wiedziec do czego sluza konkretne grupy dyskusyjne, oraz co
>jest spam, zajrzyj na strone www.usenet.pl. Jesli jeszcze raz pojawisz
sie
>na tej grupie z takim shitem jak teraz, to mozesz zrezygnowac ze skrzynki
>pocztowej - ludzie zasypia cie tysiacami bzurnych e-maili, a ja bede
jednym
>z nich. Tak wiec, zanim wyslesz kolejny spam, zastanow sie dosc powaznie.
>Probke spamow otrzymasz dzis w nocy.
>
>Pozdrawiam
>
>Hubert Kowalski
>hubertka_at_ds5.pg.gda.pl

ja juz ci dzisiaj wyslalem mail'a, ale czytajac ten post wqrwilem sie !
nie strasz, bo bedzie wjazd na chate (akademik) jeżeli faktycznie nazywasz
się
'Hubert Kowalski'. znajde cie bo jestem z Moreny i mam pelno wtykow w
Trojmiescie...a ty skad jestes, z Trojmiasta ??? a moze chodzisz do
'kwadratu' np. w czwartki, soboty....nie wazne..

p,s
mam kilka kont, do roznych celow. jedno w ta czy w ta.....
a propos tej listy , to mam tu paru wplywowych znajomych, ktorzy sie
za mna wstawia, BURAKU !

_jAcA_