Re: napęd MO 640 MB

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Wed 29 Apr 1998 - 10:58:10 MET DST

Arkadiusz Dabrowski wrote:

[...]

 AD> Dokladnie.
 AD> Ja od pewnego czasu odczuwam pewien dyskomfort psychiczny związany z tym,
 AD> że sporo mojego kodu zalega w moim domu. A co będzie jak mieszkanie
 AD> okradną (odpukać) albo pożar wybuchnie (odpukać). Przez dwa lata tego nie
 AD> odtworzę. Dlatego właśnie rozglądam się pomału za urządzeniem, do którego
 AD> nośnik mógłbym łatwo nosić przy sobie, najlepiej w kieszeni, i zostawiać
 AD> np. w robocie. W grę wchodzą: zip - drogi, niepewny nośnik,

ZIP ma niepewny nośnik??? Używam ponad 2 lata, ponad 40 dyskietek (częste
backupy) i jakoś nie mam problemów, pomimo tego, że jestem namiętnym palaczem i
strasznym bałaganiarzem (popiół wszędzie). Jedyne, co złego można powiedzieć o
nośnikach, to koszmarna cena. Oczywiście piszczę o _oryginalnych_ nośnikach
IOmegi, a nie podróbach SONY czy jak im tam...

 AD> ls120 - jw. ale chyba trochę tańszy nośnik,

I, przede wszystkim - koszmarnie powolny - wolniejszy nawet od dobrze
skonfigurowanego ZIPa parallel.

 AD> cd-rw - drogi napęd, drogi nośnik, limitowana liczba zapisów

I stosunkowo łatwo nośnik uszkodzić...

 AD> M/O - nieco tańszy napęd, tańszy nośnik, nielimitowana liczba
 AD> zapisów.

Ale cena napędów rzuca na kolana, niestety. Za to koszt 1 MB nośnika -
rewelacyjny.

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl