Re: VooDoo2 !!!

Autor: Mariusz Jaworski (genesis_at_bonair.waw.pl)
Data: Wed 29 Apr 1998 - 11:22:38 MET DST

Czesc.

Grzegorz Sterniczuk wrote:

> Ściemniasz, conajwyżej to będą gry, które będą wymagały OpenGL lub > Direct3D
> (lub czegoś podobnego - nie wiem bo nie mam ani V1 ani V2).
 Okay, uproszczenie w mowie i pismie. Chodzilo mi o to, ze beda gry
tak skomplikowane (grafika z duza iloscia dopracowanych szczegolow),
ze nawet PII 700 MHz bedzie moglo dawac srednio, przy 640x480
np. 20 fps. Zreszta, napisalem _co_najmniej_ co oznacza, ze chodzilo
mi o szybkosc akceleratora a nie konkretny typ (aczkolwiek ciagle
jeszcze nie ma konkurencji dla Voodoo 2. Jak sie jakas pojawi to 3Dfx
wypusci Voodoo 3 znowu bijace konkurencje 3 razy).
 Ja tez nie mam Voodoo 2. Ale ta grupa sluzy temu, aby pomagala
tez przy analizie: co warto a czego nie !!!

 Najlepszego...
                                   M.
Mariusz Jaworski
genesis_at_bonair.waw.pl