Re: Tanszy dostep do internetu w Polsce - akcja miesiecznika WWW - wyjatek z KiBa.

Autor: Kamila Barszowska (karmela_at_www-mag.com.pl)
Data: Wed 29 Apr 1998 - 11:11:27 MET DST

Eurotek Polska <eurotek.polska_at_usa.net> napisał...
> Czyżby?
> Microsoft VBScript runtime error '800a01ad'
> ActiveX component can't create object
> /petycja/index.asp, line 31
> Przestańcie się wygłupiać. Może wogóle by was odciąć od Internetu?

Witam.

Przed chwila sprawdzalam - formularz dziala. Postaramy sie w ciagu
najblizszych godzin udostepnic go w jeszcze jednym miejscu, na wypadek,
gdyby w mysl prawa Murphy'ego cos odmowilo posluszenstwa.

Wszystkich zniecierpliwionych w imieniu redakcji i bardzo juz
zasapanego serwera przepraszam. I mam nadzieje, ze to sie juz nie
powtorzy.

Kamila Barszowska
sekretarz redakcji
mailto: karmela_at_www-mag.com.pl