Re: jaki dysk twardy?

Autor: Grzegorz Szysz/lo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Wed 29 Apr 1998 - 09:45:13 MET DST

"Milosz Karczmarczyk" <blasko_at_polbox.com> wrote:
>Zgadza się, mój dysk jest właśnie z Action. Ale twierdzą, że to wymysł WD.
>Miałeś może podobny problem?
>
>Miłosz

jesli to faktycznie "pomysl" WD, to pewnie maja duzo zwrotow.
i szukaja byle pretekstu, by odrzucic reklamacje.

WD Caviar zawsze mialy taka delikatna tasme naokolo. jedyne wyjscie,
to przed montazem dysku, te tasme dodatkowo okleic czyms jeszcze.
wtedy sie nie zarysuje. Ja tam wszystkim odradzam kupno caviarow.
podle dyski.