Re: Czy kto zna lepszy packer od ACB 2.00

Autor: ALGI (algi_at_kki.net.pl)
Data: Wed 29 Apr 1998 - 09:12:41 MET DST

Dnia 27 Apr 1998 09:47:49 +0200, zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl ("R. Żyłła")
napisał(a):

> co to jest "cholerna pikseloza" ?
Zapewne koledze chodziło o stratę jakości przy kompresowaniu jpeg'ami
Rzeczywiście jest to okropne choć wszystko zależy od tego co
kompresujemy (czasami jest znośnie)
To prawda - poprzez przełożenie na FIF'a można polepszyć trochę jakość
rysunku
FIF'y są jednak póki co nie tak bardzo popularne :( i najlepsze
rezulaty osiąga się w TruColorze i obrazkach w wysokiej rozdzielczości

BTW Kiedyś dawno, dawno temu gdzieś słyszałem o programiku który
"potrafi" przywracać stratu spowodowane kompresją jpeg'a
Bierze on podobno taki rysunek na warsztat i analizuje cholernie długo
(biorąc pod uwagę jaki rysunek przy kopresowaniu jpeg'em dałby taki
wynik - trochę wyszło niejaśnie, wiem) i daje kilka propozycji tego
rysunku w BMP a my wybieramy tę dla nas z najlepszą jakością

Byłbym bardzo wdzięczny za namiary na taki programik
> a jak sie nazywa ten program ???

Fractal Imager
ALGI
algi_at_kki.net.pl