Re: Horror "OPTIMUS a nieuczciwa konkurencja a ISO9001"

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Tue 28 Apr 1998 - 11:49:46 MET DST

> Moja firma intaluje dodatki na miejscu i bezpłatnie (moim klientom) i
> nie dopuszczam do sytuacji aby komputer klienta został u mnie "na
noc".
> Nie kończe pracy o przysłowiowej osiemnastej.

A gowno prawda. Za instalacje modemu , kupionego w Lodzkim Optimusie (
nie dealerze , oddziale) znajoma musiala uiscic oplate 50 PLN. Przy czym
serwisant byl na tyle leniwy , ze wetknal karte w slot "zapominajac" o
jakiejkolwiek instalacji oprogramowania. No i oczywiscie modem
(wewnetrzny Zoltrix 33600) z zerwana nalepka "Microfone Included"
sprzedany bez mikrofonu , ale za to za pelna cene.

Jestem ciekaw, dlaczego ciagle spotykam sie z problemami , tn czegos nie
ma , ty cos nie dziala, tu dziala za wolno , a jeszcze nigdy nie
spotkalem sie z uzytkownikiem, ktory pochwalilby komputer Optimusa.

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?