Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Tue 28 Apr 1998 - 11:49:46 MET DST
>> A jak chcialbym np. wlozyc sobie karte dzwiekowa to co tez musze
jezdzic
>> to serwisu, a tam pan z wielka laska w przeciagu kilku dni mi to
zrobi ?
> Moja firma intaluje dodatki na miejscu i bezpłatnie (moim klientom) i
> nie dopuszczam do sytuacji aby komputer klienta został u mnie "na
noc".
> Nie kończe pracy o przysłowiowej osiemnastej.
A gowno prawda. Za instalacje modemu , kupionego w Lodzkim Optimusie (
nie dealerze , oddziale) znajoma musiala uiscic oplate 50 PLN. Przy czym
serwisant byl na tyle leniwy , ze wetknal karte w slot "zapominajac" o
jakiejkolwiek instalacji oprogramowania. No i oczywiscie modem
(wewnetrzny Zoltrix 33600) z zerwana nalepka "Microfone Included"
sprzedany bez mikrofonu , ale za to za pelna cene.
Jestem ciekaw, dlaczego ciagle spotykam sie z problemami , tn czegos nie
ma , ty cos nie dziala, tu dziala za wolno , a jeszcze nigdy nie
spotkalem sie z uzytkownikiem, ktory pochwalilby komputer Optimusa.
Pozdrowienia
**********************************************************************
Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl
Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
**********************************************************************
Microsoft Windows 95:
What do I have to fix today?
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:13:22 MET DST