Re: M2

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Wed 29 Apr 1998 - 02:53:23 MET DST

On Sat, 25 Apr 1998 09:53:11 GMT, piotr_ta_at_friko2.onet.pl (Tałajczyk
Piotr) wrote:

>a jak przedstawia się sprawa wydajności voodooI na cyrixie?

Cienko... cieniuuuutko :( Mialem przez pewien okres CxPR166+ i 3Dfx...
okropnosc. O Quake'u nie bede pisac bo tu wiadomo o co chodzi, ale
praktycznie wiekszosc gier stricte 3D /obliczanie w real time
"ekranu"/ nie dziala zadowalajaco z cyrixami :( A takich jest teraz
99%

> czy osiąga
>się mniej więcej takie szybkości nak na iP, czy raczej kompletne dno?

Szczerze ? DNO !

>jeżeli ktoś ma jakieś fps-y wymieżone na quaku to badzo ucieszyłoby
>mnie to na pewno.

CRYixa wymienilem dosc dawno, ale o ile pamietam to w GL Quake /3Dfx/
mialem na nim GORA 23~25 fps /z tweak'owaniem !/ w timedemo :( Ze
zwyklym ip200mmx jest tego kolo 40...

> sam mam CX166+, a za niedługo zamierzam kupić jakiś
>akcelerator.

Naprawde nie radze - raczej najpierw wymien tego Cx na ip200/233 MMX i
go podkrec do 250/266.
BTW Zareczam Ci, ze gry 3D beda dzialac szybciej z akceleratorem na
byle pentium 133 niz na CxPR166 !

BTW2 - jesli juz kupisz tego 3Dfx'a do swojego CRYixa to nie klnij i
nie wysylaj postow na grupe z tematem 3Dfx to shit :) Widzialem juz
wielu ludzi, ktorzy po dokupieniu voodoo do slabiutkiego procesora
/p75 czy jakikolwiek cyrix/k5 / psioczyli na szybkosc akceleracji.
Pamietaj - ostrzegalem Cie :)

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl