Re: Cyrix=problem

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 29 Apr 1998 - 00:29:33 MET DST

Pawel Tadejko wrote:

> To chyba jasne, skoro to nie jest Pentium

kocham takich ludzi, co się do szczegółów przypier...ają
oczywiscie że nie jest to pentium tylko 6x86 który jest procesorem
_klasy_ pentium ...

Moje wrażenia z procków Cx :
-wydajnosć: jak ktos nie potrzebuje FPU to sa ok bien sure, sam CPU
nawet momentami zauważalnie szybszy od iNTELA
-kompatybilnosc: "Ten program wymaga procesora pentium do pracy.
Posiadacze procesorów Cyrix proszę zignorować ten komunikat"
-stabilnosć: jak już się go dobrze odpali to chodzi bez zgrzytów.
Spotkałem się z następującymi problemami: płyta chodziła tylko z
Cyrixami w wersji L (obniżony pobór mocy/dual voltage), inna nie
chodziła z wersjami L a chodziła ze zwykłymi, jeszcze inna wysypywała
się z obiema wersjami. I nie chodzi tu o niemożnosć odpalenia tych
procków wogóle lecz o wysypki systemu. IMHO przegrzewające się
stabilizatory napięcia.
Aktualnie prubuję dojsć do ładu z Cx233MX - też się wysypuje na 2.5x75

Powtarzam jeszcze raz: jak się go dobrze skonfiguruje to chodzi oki (w
sumie jak wszystko, jak się dobrze skonfiguruje)

Cooger