Podpowiedzcie sposob polaczenia dwoch komputerow

Autor: Mariusz Gorczyński (otaku_mg_at_friko4.onet.pl)
Data: Tue 28 Apr 1998 - 08:19:16 MET DST

Chcę połączyć się (przez RS albo modem) z kumplem, który ma komputer
oddalony od mojego ok 60m . Do tej pory musiałem nosić do niego mój komp i
łączyć się 15 metrowym kablem przez RS. Jednak słyszałem, że niektóre modemy
można podłączyć poprzez modemy , ale nie podłączająć ich do sieci tylko
przez kabel podłączony bezpośrednio do obu kompów. Czy takie podłączenie
jest możliwe ? , a jeśli tak to na jaką odległośći.

Za wszelkie informacje będe wdzięczny.

P.S.
Używam modemu Logicode 33 H-AS-P , a mój kumpel FM-VSP336i.