Re: Czy ktoś zna lepszy packer od ACB 2.00

Autor: Wojciech Kulasa (fingolfin_at_the-lair.com)
Data: Wed 29 Apr 1998 - 00:10:28 MET DST

zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl (R.Zylla) wrote:

> I to bardzo. Zaladowalem sobie z tego "sajta"
> "wiuwer" do FIFow (16to bitowy). Obejrzalem
> demo narciarza kilka razy zwiekszajac i zmniejszajac
> obrazek a potem wyszedlem z programu i na desktopie
> zobaczylem puste okienka bez ikonek. A po chwili
> znalazlem sie w DOSie.
> Ciekawe czy to wina "stratnej kompresji" :-)

Hehe, masz niezwykly talent znajdowania bledow w programach.
Idealna cecha beta-testera. Przeklenstwo uzytkownika ;-)

> A Fractal Imager dla W3.11 nie zostal udostepniony.
> Czyzby mial jeszcze gorsze bledy ?

Sam testowalem tylko 32-bit wersje FImagera. Nie mialem
zadnych problemow.

Swoja droga, Fractal Imager to nie jedyny program do kompresji
fraktalnej. Mam u siebie eksperymentalny YUVPAK 2.0 (DOS, zrodla)
z 93 roku, ktory takze potrafi taka konwersje wykonac.
I to jak efektownie (i dlugo). Tylko TGA 256x256...
Niestety, adresu nie pomne. AFAIR lezy na ktoryms szwedzkim ftp.

BTW: kawalek naglowka przykleil Ci sie do tematu w poprzednim poscie.

--
*    Wojciech Kulasa aka Fingolfin    * * * *
* *        fingolfin_at_the-lair.com       * * *