Re: Cyrix=problem

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 28 Apr 1998 - 22:44:45 MET DST

Tue, 28 Apr 1998 13:40:13 GMT, bnagorny_at_kk.kalisz.pl (Bartek Nagorny)
piszesz:

>No wlasnie - potestuj ciut i daj znac na grupe !

Troche potestowalem, mniej wiecej takie wyniki:

Kompilacja pod BC 3.1, plyta glowna Intel FX ze stabilizatorem
jednonapieciowym:

Centaur 133MHz - 75sek
Pentium 166MHz - 69sek
Centaur 200MHz - 54sek

Wyglada na to, ze do BC warto wymienic zwykle P 166 na IDT 200.

Porownanie z Pentium MMX, plyta Aladdin 4+, video Elsa Erazor (Riva),
zegar 3*75MHz:

Wintune97 Pentium MMX Centaur
Dhrystone 431 285
Whetstone 128 48

Final Reality 1.01, jeden przebieg z dzwiekiem
                Pentium MMX Centaur
2D 1.77 1.20
3D 2.80 2.50
Bus transfer 1.22 1.19
Overall 2.25 1.91
City scene fps 25.42 18.40

Co do stabilnosci pracy (bez podkrecania) to na razie raczej malo
pozytywne wyniki. W NT cos sie zawiesilo, W95 z IE4 tez raczylo raz
upasc. Oczywiscie jeszcze za wczesnie na definitywna opinie.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski

(usun cyfry z mojego adresu / remove digits from my address)