Re: Intel 266 MMX - IBPP czy nie?

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 28 Apr 1998 - 22:44:44 MET DST

27 Apr 1998 23:04:51 +0200, xenocide_at_polbox.com (Piotr Sieklucki)
piszesz:

>E tam pasta. Ja smaruje silikonem. Ale interesje mnie, czy mozna
>go latwo zdjac z proca.

Mnie ten wiatrak sie podoba. Sam radiator jest dosc maly, ale
wentylator Sanyo robi bardzo przyzwoite wrazenie, bez porownania
lepsze od typowych taiwanskich.

Co do zdjecia radiatora, to czytalem list kogos (polecam
www.dejanews.com), kto przy pomocy zyletki w przeciagu 2 godzin
odpilowal ten radiator. Nie mialbym cierpliwosci, tym bardziej ze w
moim komputerze box 166 dziala na 250MHz bez oznak przegrzania.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski

(usun cyfry z mojego adresu / remove digits from my address)