Re: (HDD mainly) hardware page

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Tue 28 Apr 1998 - 21:59:19 MET DST

Dnia Mon, 27 Apr 1998 21:33:46 GMT, msz_at_kki.net.pl (Michal Sztajer)
napisał:

>Ok, uwazam ze to swietny pomysl. Mam troche wynikow, ale w coretest,
>moge przeslac.
No to nie krępuj się!

>Przy okazji, moim zdaniem lepiej bedzi mierzyc w coretest`ie bo:
>1) wszyscy znamy i kochamy:)
jasne...
>2) daje podobne wyniki jak Pcconfig - porownywalem
tzn. ten "duży" rzędu parunastu MB/s - co on według Ciebie sensownego
oznacza?
>3)najwarzniejsze-mierzy jedna wiecej, dodatkowa wartosc, moim
>zdaniem, bardzo wazna i oddajaca w najwiekszym stopniu predkosc
>rzeczywista dysku : read random
Tutaj rzeczywiście masz rację.

>4) jest krotki i opisany w jakims normalnym jezyku tzn angielskim
A PCConfig to przepraszam - w jakim? ruskim?
>pozdr
nawzajem.

> Michal Sztajer
>
>ps Jacek, czytujesz poczte???

A owszem, czasami ;) czytuje... ale jak sie pisze do mnie do szkoly, a
nie na KKI, to czasem tak bywa, że się nie kapnę :)

Cześć.

Jacek Fiok, Warszawa
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
Poprawianie Win95 i inne formy rozrywki:
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/