Re: TEAC X32 Duzy problem. Czekam na podpowiedzi

Autor: Michal Baszynski (michal_at_ikar.t17.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 28 Apr 1998 - 20:08:59 MET DST

Daniel Fenert wrote:
> [...]

U mnie hula wspaniale, zero problemow

> Trzeba się przyzwyczaić, w końcu ta płytka obraca się max
> 4800obr/min!!!... IMHO lepsze to niż wycie innych cd-rom'ów...

Jest znacznie cichszy niz taka np. Toshiba 16x, a obroty to on ma nie
4500rpm a 6850!

Z plyty audio dochodzi u mnie do 16x i wtedy "nasyca" mi sie twardziel -
ma 2.4MB/s max ( stary seagate ST51080A) - LED twardziela swieci
non-stop, LED CD-ka jeszcze mruga. Moze bylby szybszy gdyby nie ten
twardziel?

        pozdrowienia
                Michal