Pioneer 32x vs. Teac.

Autor: Seweryn Skupinski (seweryn_at_polbox.com)
Data: Tue 28 Apr 1998 - 19:42:06 MET DST

Witam ponownie.
Milo mi ze ktos sie tym tematem zainteresowal ale juz za pozno. Kupilem tego
Pioneer'a ... i jestem zadowolony. Tracki Audio sciaga 8,0 - 9,5x a system
podawania plytki bez tacki jest o niebo wygodniejszy od tradycyjnego.Mocno
porysowane CD czyta jak burza.Tak wiec mysle ze to dobry wybor.Co do Teac'a
to nie oferuje on nic szczegolnego.Pozdrawiam.