Kłopot z wysyłaniem postów na grupy przez friko.onet.pl

Autor: Rico (rico_at_kki.net.pl)
Data: Tue 28 Apr 1998 - 17:59:59 MET DST

Czołem!

Mam konto pocztowe i na friko i na KKI.

Chcę wysłać post na grupę dyskusyjną z serwera Optimusa i za chiny nie mogę.

Używam Outlook Expressa i zarówno konto pocztowe na friko mam ustawione jako
domyśle i serwer grup dyskusyjnych Optimusa też.

Ściągnąłem już grupy dyskusyjne (swoją droga jakos ich chyba ubyło: kiedys
było ich około 13.000 a teraz ściągnąłem jakieś 6.000 - co sie stało?), ale
maila na żadną nie mogę wysłać.

Pojawia się błąd : KKI not allowed. Pogięło go?

Co mogę z tym zrobić? Proszę o pomoc i z góry za nią dziękuję.

Pozdrawiam,

Rico
rico_at_kki.net.pl

PS. Ten post wysyłam przez serwer UW, na którym nie ma grup zagranicznych.
:-(