Re: TEAC X32 Duzy problem. Czekam na podpowiedzi

Autor: Daniel Fenert (daniel_at_kanonicza.usk.pk.edu.pl)
Data: Tue 28 Apr 1998 - 16:23:46 MET DST

Dnia Tue, 28 Apr 1998 13:51:58 -0500, Marcin Hryc
<hryc_at_intra.mp.pw.edu.pl> napisał(a):

>Kolega kupil takowy cdrom za moja namowa a ja zasugerowalem sie waszymi
[...]
>Ale czemu w kazdej plytce spada transfer ponize 100 kb !!!!!!!!!!!
>do wolniej niz X1 !!!!!!!!!!!! a z korekcja mial dzialac co najmniej X10
Bardzo dziwne, mi chodził pięknie i nawet przy zrysowanych płytkach nie
zwalniał...
>Pozatym wkurwiajacy szum dobiega z tego TEACa . Jakis wiatrak wciaz tam
>szumi i slychac szum wyplywajacego powietrza.
Trzeba się przyzwyczaić, w końcu ta płytka obraca się max
4800obr/min!!!... IMHO lepsze to niż wycie innych cd-rom'ów...
>Poza kompromitujacym transferem ponizej X1 na niektorych obszarach
>plytki nie mam zastrzezen (w zasadzie na kazdej plytce)
>Tracki spoko sciaga od X7 do X13 i to jest super.
>Czy ktos sie spotkal jeszcze z takim zachowaniem TEACa ????
Nie, miałem 524E, 532E, teraz mam 532S i wszystkie chodzą(iły)
wyśmienicie => powinien natychmiast wymienić.
>Nasz model to TEAC 532E firmaware 1.0 a
>Co zrobic by ten stan zmienic a i dziala w trybie pio3
wymienić.

--
Daniel Fenert  < mailto:daniel_at_kanonicza.usk.pk.edu.pl >