Re: Propozycja organizacyjna dla grup

Autor: Wit Witerski (witw_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 28 Apr 1998 - 15:15:40 MET DST

Grzegorz Grudzinski wrote in message ...

>Sądząc po Pana artykule, to ma. Ma Pan niepoprawne nagłówki.

No tak. Już pisałem na ten temat. Strasznie mi wstyd.

>Dziękuję, umiemy.

A bardzo proszę...

>Lepiej dla Pana (i reszty ludzkości) byłoby, gdyby wysyłał Pan
>artykuły poprawne, ale bez polskich liter, niż pouczał innych o
>wyższości swojego systemu demonstrując jednocześnie brak znajomości
>standardów i błędną konfigurację (bo chyba to się w nim da poprawnie
>skonfigurować?).

Czy ja staram się pouczać innych o wyższości "mojego" systemu? To może
jeszcze proszę o info którego, bo mam: OS2 Warp 3.0, Linux RedHat 5.0,
Windows 95 OSR2 oraz Windows NT 4.0...

>Gdy już się Pan nauczy poprawnie korzystać z polskich znaków w
>artykułach Usenetowych, to może Pan tu wrócić i przeprosić.

Przepraszam za złe kodowanie.
BTW: A z jakiej grupy Pan właściwie jest? Bo ja na pl.comp.pecet już jestem
od jakiegoś czasu i nie chcę być posądzony o jakieś chamisko, które wysłało
pierwszego posta z pretensjami...

>Kontynuując wątek pragnę zauważyć, że w języku polskim nie ma też
>wyrazu ,,otóz'' (proszę zajrzeć do jakiegoś słownika, najlepiej
>papierowego, a nie komputerowego).

A czy Pan zajrzał?
Kolega już odpisał, jeżeli chodzi o wyraz otóz.

>Wszystkiego dobrego

Wzajemnie...

>"Nie wiesz, póki nie spróbujesz"
>(mądrość ludowa)

Otóż to - polecam słownik i sprawdzenie wyrazu otóz.

Wit Witerski - witw_at_box43.gnet.pl
Strona o telefonach komórkowych: http://www.kki.net.pl/witw