Re: Propozycja organizacyjna dla grup

Autor: Wit Witerski (witw_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 28 Apr 1998 - 15:24:38 MET DST

Harry wrote in message <6i1n6m$lb3$1_at_helios.man.lublin.pl>...
>Wit Witerski napisał(a) w wiadomości:
<6i12la$i3$2_at_gemini.webcorp.com.pl>...

>Z przyjemnością odpowiadam na apel. Do tej pory właściwie nie
>wiem dlaczego pisałem bez ogonków. Może ktoś mi odpowie:

Bardzo się cieszę!!!

>czy moje ogonki widać właściwie? :-)

Ja widzę je poprawnie, a mam tego "durnego" Outlooka (więc, skoro on dobrze
wyświetla, to z pewnością wszystkie Linuxowe programiki też - w końcu są
duuuuuużo lepsze).

Pozdrawiam również,
Wit Witerski - witw_at_box43.gnet.pl
Strona o telefonach komórkowych: http://www.kki.net.pl/witw