Re: Cyrix=problem

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Tue 28 Apr 1998 - 15:40:13 MET DST

On Tue, 28 Apr 1998 09:27:33 GMT, "Andrzej Popowski"
<popej_at_friko.onet6.pl> wrote:

>Jest!
> Wlasnie zainstalowalem sobie Centaura IDT 200MMX. Jeszcze nie wiem,
>czy lepszy lub gorszy.

No wlasnie - potestuj ciut i daj znac na grupe !

>Ogolne wyglada, ze dziala na poziomie Pentium 200,
>chociaz nie korzystam ze zmiennego przecinka.

I lepiej tego nie rob :) To jest cytat z wywiadu przeprowadzonego z
glownym konstruktorem C6 - Glenn Henry - z marcowego pisma BOOT:

B: How will you guys tackle the floating-point problems that plagued
AMD and Cyrix ?
GH: Cyrix sucks and so do we today .

;)))))

BTW Facet mowi, ze nastepna wersja C6 ma dwukrotnie zwiekszona
szybkosc FPU - na poziomie Intela z tym samym zegarem... Zobaczymy...

Potestuj troche i daj znac na grupe !

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl