Re: Jak przerobić PC-a na oscyloskop?.

Autor: Zbigniew Klos (zklos_at_lucent.com)
Data: Tue 28 Apr 1998 - 13:50:38 MET DST

Jarek Andrzejewski wrote:

> Chyba Ci sie nie uda. Musisz wpisać do pamięci 20M próbek na sekundę. To daje czas na
> zapis bajtu ok. 50ns. A gdzie czas na OS i wyświetlanie.
> Jak obniżysz wymagania - może coś Ci się uda.

Sa specjalistyczne karty oscyloskopowe do PC (Hewlett-Packard'a) ale kosztuja
pewnie tyle co ten twoj komputer albo wielokrotnosc tego, tak, ze to chyba
odpada.
Poza tym, mozesz zainstalowac jaks karte z przetwornikami A/D Advantech'a - to
znacznie tansze a moze sluzyc za prosty oscyloskop wielokanalowy. Tyle, ze
uzyskaniepasma 10MHz jest na tym raczej nierealne...

> -
> Jarek Andrzejewski
> * nie odpowiadam na anonimowe listy prywatne *

Zbyniu

| ZBIGNIEW KLOS             |  Lucent Technologies Poland S.A. |
| Feature Test group        |  Grudziadzka 9/13                |
| e-mail: zklos_at_lucent.com  |  85-130 Bydgoszcz                |
| phone: +48 52 349 1423    |  POLAND                          |