Re: Cyrix=problem

Autor: Bartosz Sienkiewicz (bartman_at_mtl.pl)
Data: Tue 28 Apr 1998 - 12:53:13 MET DST

Daniel Harlacz wrote:

> In pl.comp.os.winnt The Habu Xorph <habu4_at_kki.net.pl> wrote:
> : Czy ktos ma (lub wie , gdzie zdobyc) jakiegos patcha do procesora Cyrix
> Looknij na http://www.alternativecpu.com
> Polecam to rowniez ludziom, ktorzy uwazaja, ze produkty Intela sa
> najlepsze na swiecie :)))))

        Ludziska, jak czytam posty nt Cyrix'a, to spadam ze stolka ;-)). A to
ze plyta musi byc dobra, a to ze pathc potrzebny... Opanujcie sie;-)
Mialem 166+, teraz mam 200MX i pewnie bede mial ;-) 266MX i nigdy nie
mialem problemow (szybkosc w grach jest poza dyskusja ;-)). Odpalalem na
4 roznych plytach i nic sie dziwnego nie dzialo, a plyty byly rozne
(jakies VXPro NONAME, drugie takie same, potem SOYO...). Nawet do
slynnego juz 3dstudio nie potrzebowalem patcha. A te rozne patche to
dlatego, ze np. jakis M$ zle rozpoznaje CPUID, albo zle "steruje" jakims
rozkazem (suspend) i takie rozne

pozdr
sienkie

--