Re: HP 690 C i rozmyty tekst

Autor: KSi (___sikorski_at_ksinet.univ.gda.pl___)
Data: Tue 28 Apr 1998 - 14:15:43 MET DST

Ja tam przyjrzalbym sie dokladnie glowicy i jej okolicy. Pewnie sa tam wasy
od kurzu i ciagna sie po papierze podczas wydruku.
Dzieje sie tak przewaznie, gdy uzywa sie zakurzunego papieru...
Krzysztof Sikorski
Instytut Matematyki UG
__sikorski_at_ksinet.univ.gda.pl__
"Mylić się jest rzeczą ludzką,
ale beznadziejne zaplątanie sprawy wymaga już użycia komputera."

STRU$ <struziko_at_friko3.onet.pl> napisał(a) w artykule
<6i4ds6$6ts$1_at_korweta.task.gda.pl>...