Re: Tablica partycji

Autor: Andrzej Abraszewski (abra_at_kki.net.pl)
Data: Tue 28 Apr 1998 - 10:09:41 MET DST

Krzysztof Halasa wrote:

> Straci sie, straci. MS fdisk po zalozeniu partycji kasuje bootstrap,
> a moze i wiecej. Pewnie po to, zeby format mogl to normalnie sformatowac,
> bo inaczej po zmniejszeniu partycji z 1GB do 100MB wszystkie parametry
> pozostalyby takie same (np. wielkosc jednostki alokacji).

Ok. To czemu mnie udalo odzyskac sie dane w ten sposob ?.
Dysk mial 4 partycje. Pierwszy dysk zamazalem CALA dyskietka (za pomoca
diskedytora). Odtworzylem partycje (prawie dokladnie jak pierwotnie)
za pomoca Fdiska. I bardzo wazne. Nie wykonalem format. Tylko
podwiesilem drugiego twardziela (system+narzadka+odpowiednia przestrzen
do zrzutu) i wszystko (z wyjatkiem pierwszej - systemowej partycji)
przerzucilem ( z niewielkimi stratami).
A masz i racje, ze bez bootstrap niemozliwe jest wykonanie tego
majac do dyspozycji tylko zamazany dysk.

Pozdrawiam
         A.A.