Re: Co z news.lublin.pl?

Autor: Andrzej Abraszewski (abra_at_kki.net.pl)
Data: Tue 28 Apr 1998 - 10:09:40 MET DST

Łukasz Bajoński wrote:

> Już pisałem jak :(
> Ściągam, przestawiam server, wychodzę z Agenta, wysyłam, zmieniam
> spowrotem :(

Tak. Tylko ze mnie chodzilo o sytuacje gdy jeden z serwerow jest
tylko do odczytu (news.man.lodz.pl) . W tym wypadku nie da sie
wyslac replay, a na inny serwer (read/write). W okienku Password
Entry Dialog (Netscape) pojawia sie nastepujacy komunikat :

The mail server responded :
Unable to process From lines (envelopes)
Change recognition modes

Pod Microsoft Internet Mail jest identycznie stad moje zaciekawienie
czy jest to uroda serwerow news'owych czy jednak oprogramowania
klienta. Ciekawe czy Jarek A. sprawdzil to pod Agentem ?

Pozdrawiam
         A.A.