Re: Drukarka Kyocera FS 600

Autor: TeeM (teem_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 28 Apr 1998 - 03:09:33 MET DST

Roman Owoc napisał(a) w wiadomości: <353a7b9f.6377506_at_148.81.209.14>...
>Dziendobrywieczór

>Tylna tacka odbioru - rozkładana dosyć delikatna (łatwo złamać).
>Przednia podająca - mocno symboliczna (mała :-) )
Tylna tacka jest rzeczywiście dość wiotka, ale (moim zdaniem), jako
odbiornik kilku kartek - spełnia zadanie.
Ja tam befsztyka na niej kroił nie będę :-), a ponieważ usytuowana jest z
tyłu, (u mnie) od str. ściany, więc nawet trudno się o nią przypadkowo
oprzeć i złamać.
Przednia tacka służy do podtrzymania jednej kartki podawanej ręcznie.
Kartka podparta jest przy włożeniu na ok. 2/3 długości.
Czy coś więcej potrzeba?
To oczywiście moje zdanie. Każdy ma prawo do własnego
spojrzenia na sprawę.

>potwierdzam wcześniejszy głos o piszczeniu rolek odbierających papier,
U mnie nic nie piszczy. Słychać normalny szum mechanizmu, i szelest
przesuwającego się papieru. Ale to by znaczyło, że trafiają się również
takie co nie piszczą. ;-)
Jeśli piszczy, to trzeba reklamować. To efekt nadmiernego
albo niepotrzebnego tarcia. A to zawsze jest przyczyną zwiększonego
zużycia elementów.

> Delikatnie jest wgniatany papier
>przez dwa, centralnie umieszczone, tworzywowe wypusty przy samym wyjściu
>papieru na górze drukarki - da się wytrzymać.
Te wypusty służą do przeprężenia i lepszego prowadzenia, podgrzanej
jednostronnie do wysokiej temperatury, kartki wychodzącej z drukarki.
Gdyby ich nie było, kartka miała by tendencję do zwijania się
w rulonik.

> wydruk ekonomiczny bladziutki ale czytelny,
Tryb Econo jest trzystopniowy, można sobie dopasować do własnych potrzeb.

>Przy cenie porównywalnej z HP6L wypada korzystniej.
Najzupełniej się zgadzam.

--
Tadeusz Majzel
teem_at_free.polbox.pl