Strzezcie sie piraci :-)

Autor: Mariusz Mroczkowski (Mariusz.Mroczkowski_at_p19.f84.n480.z2.fidonet.org)
Data: Mon 27 Apr 1998 - 02:24:05 MET DST

Hello chmiel_at_ibmer.waw.pl!

26 Apr 98 16:30, chmiel_at_ibmer.waw.pl -> do All:

 c> A wyobraz sobie ze nie :-)))

 c> Jak program uruchamia sie automatycznie

Ja _naprawde_ wiem co to .bat, menu itp. ... :(

Podsluchy klawiatur maja sens oczywiscie nie w celu identyfikacji
programu, ale _tresci_ wprowadzanych danych (rzadziej polecen).
Nawet w trybie graficznym wiekszosc danych NIE jest wprowadzana przez drag &
drop lecz "wstukiwana", - dotyczy to takze wszelkiego rodzju kodow dostepu,
hasel itp, - a to jest smakowity (i elementarny) kasek dla wszelkiego rodzaju
szpiegostwa. Zwroc tez uwage, ze na _monitorze_ przy wpisywaniu hasla, z reguly
w najlepszym razie pokazuja sie "gwiazdki" czy inne umowne znaki, zas z
klawiatury leci kod klucza...

            Pozdrowienia!
               Mariusz -=maVox=-

Nie odpowiadam na "newsy" pisane w HTML'u, kodowane "quoted printable", B64,
UUEncode i sygnowane PGP!.