Re: Cyrix=problem

Autor: Daniel Harlacz (harlacz_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 28 Apr 1998 - 01:14:54 MET DST

In pl.comp.os.winnt The Habu Xorph <habu4_at_kki.net.pl> wrote:
: Czy ktos ma (lub wie , gdzie zdobyc) jakiegos patcha do procesora Cyrix
: MX200 MMX???
Nie wiem o jakiego patcha Ci chodzi.
Sam mam taki procesor i pod NT4 nie mam z nim zadnych klopotow :)
Istnieja programy, ktore moga duzo poprawic wydajnosc procesorow Cyrix pod
W95/NT4.
Looknij na http://www.alternativecpu.com
Polecam to rowniez ludziom, ktorzy uwazaja, ze produkty Intela sa
najlepsze na swiecie :)))))