Re: Co z news.lublin.pl?

Autor: Wojciech Kulasa (fingolfin_at_the-lair.com)
Data: Tue 28 Apr 1998 - 00:38:21 MET DST

In pl.comp.pecet lbajon_at_sgh.waw.pl (Łukasz Bajoński) wrote:

> Już pisałem jak :(
> Ściągam, przestawiam server, wychodzę z Agenta, wysyłam, zmieniam
> spowrotem :(

A ja korzystam z lublina i wysylam posty bez zadnych zmian z jednego
agenta :-) I nie mieszkam w Lublinie.
Odpowiadam na posty nie na grupe, ale na email, tylko jako adres
podstawiam adres grupy na bramce gateway.usenet.pl.
Ot - ten np. zostal wyslany jako odpowiedz e-mail na adres:
pl-comp-pecet_at_gateway.usenet.pl
Jedna kopia agenta? Jedna. Dziala? Dziala.

--
*    Wojciech Kulasa aka Fingolfin    * * * *
* *        fingolfin_at_the-lair.com       * * *