Re: Propozycja organizacyjna dla grup

Autor: Mała Mucha (hocking_at_polbox.pl)
Data: Mon 27 Apr 1998 - 23:28:12 MET DST

Sun, 26 Apr 1998 21:33:14 +0200, "Tomek Połaski"
<tompol_at_friko.onet.pl> napisał(a):

>Dla ciebie PAN palant.

Może i trochę przesadziłem, ale nie licz na pobłażliwość z tego
powodu.

>Co do konkurencji to tak, jak ognia.
>Przykro mi, że wysłałem to tylko do tych grup, które czytam. (Ojej,
>zapomniałem o całej reszcie świata!)

>Pudło... Multiplatformowy.

Jedno nie wyklucza drugiego.

>A tak w ogóle to co to za różnica???

Ano taka, że linuksiarz z definicji jest ograniczony!

>A ty... A właściwie to "no comments".

>Pewnie! i będą miliony grup, których nazwy będzie się ściągać przez tydzień.

Najpierw będzie trzeba założyć milion grup wystarczająco szybko i
pisać do nich by wszystkie nie przeterminowały się.

>Noooo!
>Całą noc wysyłaliśmy ze szwagrem.

To wszystko jasne.