Re: CD-R Mitsumi

Autor: MS (matyjasz_at_webmedia.pl)
Data: Mon 27 Apr 1998 - 22:32:07 MET DST

> Slyszalem, ze nie ma DAO ale mozna skrocic przerwy miedzy sciezkami do
zera.
> Czy mozna w takim razie nagrac CD Audio bez przerw miedzy utworami?
Jezeli
> tak, to jakim programem i jak to sie sprawuje w praktyce?

Ja to robilem dosc konskim sposobem tworzac ogromniastego wav'a z kilku
kawalkow - jakims sharewarem a potem wlasnie CD-Audio z CeQuadrata i dziala
a CD widzi tyle kawalkow ile chcialem mimo ze jest ich w rzeczywistosci o 3
wiecej.
Wav mial cos kolo 150M i zostal nagrany jako 1 track.
Moze sa prostrze sposoby, ale nie cwiczylem.

Pozdro
MS