Re: HDD Caviar i Quantum

Autor: Grzegorz Sterniczuk (grzegorz_at_webmedia.pl)
Data: Mon 27 Apr 1998 - 20:18:06 MET DST

On Mon, 27 Apr 1998 15:54:41 +0200, "seba" <lysy1_at_friko3.onet.pl> wrote:
>wtrace ,ze chcialem kupic 3 miechy temu skaner mustek w Wochu w Tychach,to
>nawet nie byli w stanie nic powiedziec o rozdzielczosci,ale pociesze ze
>videobit nie byl lepszy gdyz tam gdy kupowalem skaner to bralem w ciemno nie
>wiedzac rowniez jak chodzi ,jakie skany oferuje,daleko nam do Europy...

Jak już o sklepach w Tychach to broń Boże nie kupujcie w VideoBicie takie
kity jak tam mi wciskali po awari mojej karty dzwiękowej to koń by się
uśmiał (niby to przez piracką wersję Windowsa 95 :-)). Ostatnio blisko mnie
otworzyli Adaxa, który ma o niebo milszą obsługę i ceny nawet niskie. W
HiTechu także miły człowiek, zamówiłem CDR Philipsa scsii i facet zamówił
przez pomyłkę atapi, przyszedłem do domu rozpakowałem patrze atapi,
odniodłem do sklepu a facet grzecznie oddał pieniążki i jeszcze przepraszał.
Niedaleko jest także Vobis ale tam to zdzierają ile się da np. za czyste CDR
(jakaś nieznana firma) 14zł.

--
Grzegorz Sterniczuk grzegorz_at_webmedia.pl