Re: Komputer sie sam nagle resetuje.

Autor: andy (andy_k_at_cksr.ac.bialystok.pl)
Data: Mon 27 Apr 1998 - 20:41:25 MET DST

On Sun, 26 Apr 98 20:49:20 +0200, Alexander
<Alexander_at_f109.n480.z2.fidonet.org> wrote:

>Witaj All !
>
> W odpowiedzi na list od andy z 26 Apr 98 20:03 :
>
> a> Dziwna sprawa - komputer sam, pozornie bez zadnego powodu, sie czasami
> a> restartuje - niszczy to oczywiscie cala moja prace jaka w danym
> a> momencie wykonywalem.
> a> Czy u kogos tez wystapil taki problem? Czym on jest spowodowany i jak
> a> go uniknac? Wirusow, przynajmniej tych znanych, jakoby nie bylo.
>
>a) nie jest za mocno podpedzony ?

W ogole nie jest popedzany - pracuje z taka czestotliwoscia jaka ma
nadrukowana... Szlif to chyba nie jest...

>b) wiatraczek na procesorze Ci sie nie zuzyl ?

Wiatraczek dmie mocno, aczkolwiek glosno - nie jest najlepszy, ale
jednak powyzej 5000rpm wyciaga.
Temperatura procka w tej chwili gdy to pisze: 60stopni.

Byc moze sie czasem wiatrak zacina i tego nie zauwazylem? Teraz
ustawilem alarm - jak sie zatnie to mnie komputer o tym poinformuje.

Ciagle mi sie wydaje, ze to moze byc rowniez wina jakiegos szalejacego
zapluskwionego programu. :(

ak