Re: Cyrix=problem

Autor: Sergiusz Mitin (sergium_at_ld.onet.pl)
Data: Sun 26 Apr 1998 - 22:46:28 MET DST

The Habu Xorph napisał(a) w wiadomości: ...
>Czy ktos ma (lub wie , gdzie zdobyc) jakiegos patcha do procesora Cyrix
>MX200 MMX???
>Prosze o pomoc w imieniu kumpla!

A o jaki patch chodzi? Znanymi problemami Cyrix'ów są:
1. Mierna praca z trójwymiarową grafiką, szczególnie animowaną. Tu nie ma
rady, ten typ tak ma i koniec.
2. Niekompatybilność z programami napisanymi w Kliperze, jest taki patch -
nazywa się pipe_lupe albo coś w tym rodzaju. Jeśli o to chodzi napisz,
poszukam. Nigdy tego nie używałem ale chyba gdzieś to mam.

>Nie kupujcie Cyrixow!!!

Nie rzucajcie pochopnych haseł...
Właśnie taki procesor chodzi u mnie od grudnia. Nie powiem, że nie mam
żadnych problemów z tą maszyną ale te co mam napewno nie są z winy
procesora.
Po prostu decydując się na taki a nie inny procesor trzeba najpierw się
zastanowić co chesz robić. W wielu aplikacjach Cyrix jest bardziej wydajny
niż odpowiedni Intel a kosztuje dwa razy taniej. Do większości standardowych
aplikacji biurowych jest to całkiem rozsądna alternatywa Intelowskiego
Pentiuma, nawet tego z MMX.
Inna sprawa - gry... Ale tytaj zdecydowanie uciekam od dyskusji.

--
Pozdrawiam.
Sergiusz Mitin